• 96.12Консультація невропатолога700 грн
  • 99.03Повторна консультація невролога300 грн

Цікаво, що мігрень частіше діагностується у жінок, хоча у хлопчиків-підлітків вона трапляється частіше, ніж у дівчаток-одноліток.

Якщо у Вас часто або періодично виникає інтенсивний головний біль, то в клініці "Доктор Спін" в Києві Вам допоможуть. Досвідчені неврологи призначать необхідну діагностику, поставлять правильний діагноз і підберуть підходяще Вам лікування мігрені.

Причини виникнення мігрені

Медична наука поки не прийшла до однозначного висновку щодо механізмів виникнення мігрені. Але хвороба відноситься до неврологічних захворюванням, оскільки, вважається, що виникають процеси в мозку (підвищена збудливість кори) призводить до ураження судин. Причини мігрені можуть бути спадковими, психологічними (стрес), зовнішніми (погода, їжа і т.д.).

Викликати напад мігрені можуть такі чинники:

• перенапруження і / або втома;
  • ендокринна патологія;
  • хвороби судин;
  • прийом гормональних препаратів;
  • зміни погоди;
  • фізичні навантаження;
  • інші умови навколишнього середовища, включаючи сильний шум або дуже яскраве світло;
  • зловживання спиртними напоями;
  • вживання деяких продуктів харчування. Є думка, що ймовірність мігрені підвищує шоколад, горіхи, ігристі вина.

ознаки мігрені

Головним симптомом мігрені виступає головний біль. Від хворобливості при перевтомі або гіпертонічної хвороби її відрізняють такі особливості:

• локалізується в одній половині голови;
  • має пульсуючий характер;
  • підвищена інтенсивність болю. Мігрень, як правило, змушує припинити будь-яку активну діяльність, тобто є причиною непрацездатності;
  • за тривалістю цей головний біль може не проходити кілька днів поспіль.

Також мігрень може проявлятися і іншими симптомами:

• боязню світла і шуму;
  • появою аури: зорових ефектів, на зразок плям, спалахів, веселок перед очима, звукових (шум) або відчутних (поколювання в руках або інших частинах тіла і т.д.) явищ;
  • блювотою або нудотою.

Зрідка мігрень супроводжується сліпими плямами перед очима, болем в очах і т.д.

Якщо відчуваєте дискомфорт після нічного сну, то відразу звертайтеся до наших лікарів. Без допомоги фахівців при тривалій мігрені підвищується ризик виснаження організму або навіть інсульту (порушення кровообігу мозку).

Діагностика мігрені в Києві

Для постановки діагнозу "мігрень" може бути достатньо огляду і опитування пацієнта, оскільки клінічна картина хвороби досить характерна. Додатково рекомендована перевірка судин, так як саме їх поразки і викликає неприємну симптоматику. В ході діагностики при мігрені потрібно виявити сосуд або групу судин у мозку, які спазмують і розширюються. Для цих цілей рекомендується використання таких інструментальних методів, як:

• УЗД судин голови та шиї;
  • МРТ судин головного мозку;
  • ЕКГ (процедура дозволяє виключити інші, схожі за симптомами на мігрень хвороби).

Принципи лікування мігрені в "Доктор Спін"

Метою лікування мігрені є полегшення симптомів хвороби, запобігання появи нових нападів або скорочення частоти їх виникнення. До головних методів терапії сьогодні відноситься прийом медикаментів.

Ефективність при лікуванні мігреней показали різні ліки, в тому числі:

• спазмолітики: знімають спазми судин;
  • анальгетики та нестероїдні протизапальні засоби (знімають біль); analʹhetyky ta n
  • інші спеціалізовані ліки, включаючи тріптани, ерготаміну і т.д. Вони також знімають спазм судин мозку, але не застосовуються при захворюваннях судин.

Підбір медикаментів і їх дозувань при мігрені в "Доктор Спін" - індивідуальна процедура. Кожен пацієнт по-різному реагує на ті чи інші ліки. У багатьох препаратів свої протипоказання і побічні ефекти.

Також при мігрені рекомендується мінімізувати провокуючі напади факторів, в тому числі скорегувати харчування, уникати стресів і фізичного перенапруження.

Записуйтеся на прийом до наших фахівців в Києві прямо зараз!