• 08.01Консультація ортопеда-травматолога700 грн
  • 08.02Повторна консультація ортопеда-травматолога300 грн

Операції на кисті відносяться до окремого вузько спеціалізованому напрямку по ряду причин, в тому числі:

• в області кисті зосереджена величезна кількість кістково-хрящових елементів, пов'язаних один з одним і що беруть участь в різних рухах;
  • поверхня долоні вважається однією з найбільш чутливих частин тіла, в якій знаходиться безліч нервових закінчень;
  • система кровообігу кисті також дуже складна;
  • кисть бере участь майже в будь-якій роботі, виконуючи складні рухи, а ще прямо впливають на зовнішній вигляд людини.

Саме тому хірургічні операції на кисті вважаються вкрай відповідальними і складними. Їх виконання в Києві слід довірити ортопедам з багатим досвідом і знаннями в області ортопедії, травматології, нейрохірургії та пластичної хірургії. Фахівці "Доктор Спін" готові запропонувати вам все це. До того ж всі наші послуги надаються в рамках єдиної клінічної бази, тобто діагностика та оперативне лікування буде проходити в одному місці.

Показання для операцій на кисті

Хірургічне лікування показано в наступних випадках:

• різні травми, в тому числі удари, здавлювання, поранення долоні і зап'ястя;
  • переломи пальців і кисті або неправильне зрощення кісток після них;
  • вивихи суглобів;
  • ушкодження сухожиль кисті;
  • чужорідні тіла (осколки скла, металеві предмети);
  • тунельний синдром;
  • долонний фіброматоз (контрактура);
  • деформації, в тому числі вроджені;
  • естетичні проблеми, включаючи рубці та інші дефекти кисті;
  • виникнення різних утворень: "шишок" гігром, кісткових шпор (екзостозів) зап'ястя.

Показаннями для звернення до ортопеда-травматолога нашої клініки і подальшого хірургічного лікування також виступають такі скарги пацієнта:

• відчутне обмеження рухів пальців або кисті в цілому;
  • біль навіть в спокійному стані;
  • оніміння пальців, яке виникає без причин або після рухів, різних навантажень, включаючи роботу за клавіатурою або комп'ютерною мишкою;
  • біль при будь-яких рухах, починаючи від тривалих навантажень або підняття важких предметів і закінчуючи незначними впливами, на зразок стиснення долоні, відкриття дверей, повороту ключа;
  • нічна біль;
  • набряклість пальців або кистей;
  • "Клацання" при розгинанні або згинанні.

Будь-які ці скарги вимагають вжити заходів, спрямованих на їх причину: усунення травм і пошкоджень м'яких тканин, зв'язок, кісток. Чим раніше ви звернетеся до профільного фахівця, тим простіше може бути лікування.

Діагностика патології кисті

Щоб визначитися з причиною болю і / або обмеження рухів кисті, наші лікарі в Києві перш за все проводять огляд. При необхідності може бути призначено УЗД з допплерографією або МРТ, різні лабораторні дослідження. На підставі отриманих даних фахівці "Доктор Спін" обговорять план лікування і запропонують варіанти вирішення цієї проблеми.

Використовують такі методи лікування кисті

При незначних травмах може бути показана консервативна терапія, яка передбачає надання першої допомоги, в тому числі іммобілізацію за допомогою шин, гіпсу або ортезів, прийом знеболюючих протизапальних препаратів, фізіопроцедури і ЛФК.

Якщо таке лікування не дає результатів або з самого початку не може бути ефективним, то необхідно оперативне втручання. Ортопеди нашої клініки виконують такі операції на кисті:

• репозиція кісткових уламків;
  • зшивання сухожиль;
  • мікрохірургічні операції на кисті;
  • операції при контрактуре;
  • видалення гігром і кістково-хрящових екзостозів;
  • операції при синдактилії (повному або частковому природженому зрощенні пальців) і т.д.

Записуйтеся на прийом онлайн або зателефонуйте нашим консультантам, щоб уточнити будь-які питання, що цікавлять вас подробиці.

Наші пацієнти довіряють нам

• Катерина
    Слезенок Анатолій Володимирович
  • 06.02.2020